Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu

Pai

Door: Martin Blote

Blijf op de hoogte en volg Tim

25 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

In Chiang Rai heb ik nog kort even de White Temple bezocht om toch nog wat cultureels(lees: toeristisch) gedaan te hebben. Ben ik naar Mae Chan gegaan een klein dorpje boven Chang Rai. Super gaaf heb hier een lagere school bezocht met Cailin die daar werkt als leraar Engels. Bizar om te zien hoe enthousiast kinderen worden als ze een westerling zien.
Vanuit daar met busjes naar Pai gegaan. Pai is het hippiedorp van Thailand, alles is er super relaxed, maar je ziet er meer hippies dan locals.
Overal klinkt er reggae muziek en is iedereen relaxed. Ik heb er een duitse meid ontmoet en samen met haar een motor gehuurd en door de omgeving gereden. Leuk was met de name de hotspring, dit was water dat kokend uit de grond komt. Er waren een aantal baden waar je in kon van ongeveer 37 graden. Echter bovenop de berg was eer een slimme amerikaan die in het kokende water ging... dat was vellen pellen..
Nu weer terug in Bangkok om even wat zaken te testen.. en dan naar de Koh Tao om daar mijn PADI te halen :)

  • 25 Februari 2015 - 15:46

    Koot:

    Degelijk zeg

  • 25 Februari 2015 - 18:07

    #goedemiddagikbenboven:

    goed verhaal weer Tim! Alles onder controle?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste rijst

Mijn eerste reis van een jaartje door Azië en Australië :)

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Laos

30 Mei 2015

Cambodja

18 April 2015

Vietnam

19 Maart 2015

De eilanden

25 Februari 2015

Pai
Tim

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 7195

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 Mei 2016

Mijn eerste rijst

Landen bezocht: