Vertrek & Afscheid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tim Beek - WaarBenJij.nu Vertrek & Afscheid - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tim Beek - WaarBenJij.nu

Vertrek & Afscheid

Door: Tim te Beek

Blijf op de hoogte en volg Tim

01 Februari 2015 | Nederland, Amersfoort

Vrienden,

Na alle culturele hoogtepunten van Europa gezien te hebben (Chersonissos, Salou, Rimini en Albufeira) wordt het nu tijd mijn wereldbeeld een beetje te verbreden.

Morgen vertrek ik met als eerste bestemming Bangkok met als bedoeling door te reizen naar Laos, Cambodja, Vietnam en ...

Vrijdag avond door mijn vrienden nog verrast met een Afscheidsfeestje en nu echt klaar om te gaan. Op dit blog ga ik mijn culturele en feestelijke hoogtepunten proberen samen te vatten voor de kijkers thuis.

Ajuuu

  • 01 Februari 2015 - 19:55

    Janette:

    veel plezier Tim, ik ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Mijn eerste rijst

Mijn eerste reis van een jaartje door Azië en Australië :)

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Laos

30 Mei 2015

Cambodja

18 April 2015

Vietnam

19 Maart 2015

De eilanden

25 Februari 2015

Pai
Tim

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 7194

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 Mei 2016

Mijn eerste rijst

Landen bezocht: