Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu

Chiang mai

Door: Aad de Mos

Blijf op de hoogte en volg Tim

09 Februari 2015 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren met de nachttrein naar Chiang Mai gegaan, dit is een plaats in het noorden van Thailand. Leuke gezellige plaats waar heel veel backpackers zitten. Overdag heb ik een beetje de stad bekeken en 's avonds ben ik naar een Muay Thai gala geweest. Leuk om te zien, al waren het met name kinderen die aan het vechten waren.

Leukst was nog de pauze tussen de gevechten, toen lieten ze 5 jongens geblinddoekt vechten waarbij de scheidsrechter ook nog een paar klappen ontving.

Daarnaast was er het flower festival, er was een optocht te zien van allemaal bloemencorso's.

Morgen ga ik een tweedaagse jungle trekking doen met olifanten, verder verwacht ik met krokodillen en slangen te worstelen...

• 09 Februari 2015 - 12:42

Monique:

Leuk hoor tim!

• 09 Februari 2015 - 14:13

Marta:

Wat leuk zeg! Klinkt tot nu toe allemaal heel bekend :)
    Geniet ervan want voor je het weet is het voorbij!!!
    Heeeeel veel plezier xxx

• 09 Februari 2015 - 18:36

Gerlof:

Chiang Mai zettie! Hou is op zettie! Ik ga als de eurokok carnaval vieren met mich, hij gaat als bal gehakt. Veel plezier x

• 09 Februari 2015 - 22:19

Fred:

Hey wereldreiziger... je Aziatische avontuur is begonnen... ik zal je de komende tijd volgen waar je uithangt. Het avontuur Bangkok heb je gehad, een stad net zo chaotisch en ongestructureerd als je vorige werkgever hahaha. Je bent al helemaal ondergedompeld in de cultuur, houd dat gevoel lekker vast en enjoy...
    Binnenkort laat ik wel weer een berichtje achter!!
    PS. wees wel lief voor je olifantje, want ze hebben een goed geheugen... Na-na-na-na-na

• 12 Februari 2015 - 21:14

Irma:

was heel leuk je weer te spreken tim, veel plezier en we spreken elkaar vast weer als je in bangkok terug bent kijk uit en xxxxxx