Jungle tour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu Jungle tour - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Tim Beek - WaarBenJij.nu

Jungle tour

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 Februari 2015 | Thailand, Chiang Rai

Vanuit Chiang Mai naar een Nationaal park gegaan om een tweedaagse jungle trekking te doen. Met een gezellige groep met vooral Duitsers en Fransen. Die wonderbaarlijk goed kunnen schelden in het Nederlands.

Eerst op olifanten gereden en stukken door de jungle gelopen. 's avonds kwamen we aan bij een soort boederij in de bergen om te overnachten. Na een heerlijke maaltijd en de nodige biertjes kwam de stress... een van de locals komt aanzetten met een vogelspin en een smerige brei wat zijn eitjes bleken te zijn.. Toen we 's nachts naar de bamboehutjes gingen, heb ik met mijn zaklamp uitgebreid de hut drie keer gecheckt. Toen ik echter sliep werd ik voor de grap in mijn nek gekriebeld... Ik zat gelijk rechtop, zoeken met mijn zaklamp naar dat beest maar die was natuurlijk nergens te bekennen.

De volgende ochtend werd hij als ontbijt gegeten door locals en een gekke fransman.

Na de trekking hebben we met de mensen die we daar ontmoet hebben 's avonds nog een paar drankjes gedaan..

De volgende dag naar Chiang Rai een plaats in het noorden van Thailand.. Hier ben ik nu twee dagen ik heb echter nog weinig cultureels gedaan hier, met een stel amerikanen en spanjaarden zijn we voornamelijk de locale horeca aan het bekijken. Morgen ga ik een scooter huren en door de stad crossen.

Super leuk is dat ik nu echt in de reizigersmood kom.. Je ontmoet zo snel leuke mensen waar je dan een dag of een paar dagen mee optrekt en dan weer verder...

Maar ik ga nu even naar de sportschool, want dat moet hier ook gebeuren .. Ajuu met een duu

  • 15 Februari 2015 - 11:19

    Cas:

    Klinkt als een top vakantie! Geniet ervan dikke!

  • 18 Februari 2015 - 21:06

    Peet Van De Kist:

    Hee mannetje!

    Ik ziet dat je er weer goed op reis ben jong. Je eindfeest in de singel was schitterend. Heb nog nooit zo gelachen. Nou geniet er van!!

    Gr Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Mijn eerste rijst

Mijn eerste reis van een jaartje door Azië en Australië :)

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Laos

30 Mei 2015

Cambodja

18 April 2015

Vietnam

19 Maart 2015

De eilanden

25 Februari 2015

Pai
Tim

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 7192

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 Mei 2016

Mijn eerste rijst

Landen bezocht: